Vanliga frågor
VILKEN STORLEK SKA JAG BESTÄLLA?
Alla kläder är unisex och har nedsänkta axelband, och är därför stora i storleken. Om du letar efter en överdimensionerad passform som är lätt att bära, välj din vanliga storlek. Om du letar efter en extra mysig, mer dramatiskt överdimensionerad passform, välj en storlek större. Om du vill att tröjan ska vara mer åtsittande, välj en storlek mindre. Alla annonser inkluderar en detaljerad storlekstabell, så kontrollera måtten noggrant innan du köper och tveka inte att kontakta oss om du fortfarande är osäker!
ACCEPTERAR NI RETURER/BYTEN?
Alla returer måste göras inom 14 dagar från leveransdatum och varorna måste returneras i nyskick och oanvända. Fraktkostnader betalas av kunden och ingår inte i det återbetalda beloppet. Om det är problem med din beställning, vänligen kontakta shopneedleco@gmail.com.
NÄR SKICKAS MIN BESTÄLLNING?
Standardbehandlingstiden är 10–14 arbetsdagar, men denna tidslinje kan komma att ändras eftersom alla varor i min butik tillverkas på beställning. Beställningar som innehåller flera varor med olika behandlingstider skickas inte förrän hela beställningen är slutförd. Detta inkluderar förbeställningar. Observera att detta inte inkluderar den tid det tar för din beställning att komma fram efter att den skickats från min studio. Om du behöver din beställning senast ett visst datum uppmuntrar jag dig att lämna ett meddelande så gör jag mitt bästa för att tillgodose det.
MITT PAKET SÄGER ATT DET HAR LEVERERATS, MEN JAG HAR DET INTE. VAD SKA JAG GÖRA?
Ibland markeras paket som levererade i förtid och dyker ofta upp inom de närmaste dagarna. Alla tröjor skickas med Postnord Priority Mail . Needle & Co ansvarar inte för förlorade eller stulna paket.
HJÄLP! DET ÄR NÅGOT FEL MED MIN BESTÄLLNING.
Oj då! Även om vi alltid är extremt noggranna när vi gör och behandlar beställningar, så kan det ibland hända att saker och ting bara slinker igenom. Om det är något problem med din beställning, vänligen kontakta mig via e-post på shopneedleco@gmail.com med en beskrivning av problemet och ditt ordernummer. Alla fel måste rapporteras före användning, annars kan varan inte returneras.
TAR NI EMOT SPECIALBESTÄLLNINGAR?
Vi tar emot specialbeställningar beroende på design och kvantitet.
Skicka oss ett e-postmeddelande på shopneedleco@gmail.com med vad du har i åtanke.
NÄR KOMMER DET ATT BLI EN PÅFYLLNING?
Kommande återinsättningsdatum kommer att meddelas på mina sociala mediekanaler och via e-post, så se till att prenumerera så att du inte missar något! Du kan också registrera dig för att få meddelanden när en specifik storlek kommer tillbaka i lager, vilket händer oftare.
VAD ANVÄNDER DU FÖR ATT DRIVA DITT LILLA FÖRETAG?
Att driva ett litet företag kräver en hel massa olika förnödenheter, låt mig säga er! Jag delar många av mina favoriter på TikTok @needleco8 och Instagram @needleandco.